martes, 9 de marzo de 2010

LOS ARTISTAS APOYAN A WILLY TOLEDO

Vale bien , apoyais a Willy Toledo. No voy a entrar en el debate de Cuba porque creo que hay muches variables. Sólo diré una frase. "VIVA LA LIBERTAD DE EXPRESIÓN".
Ahora mismo se me ocurre hacer unes preguntes a los artistas;

¿Por qué no salis a la calle por los 4.500.000 paraos?
¿Por qué no os manifestais por la llegada de presos de Guantánamo?
¿por qué no os manifestais por el pensionazo?
¿Por qué no os manifestais contra la GUERRA DE AFGANISTÁN?
PODÍAMOS SEGUIR...POR HOY DEJARELO...

2 comentarios:

  1. También lo faen finu, tamién pero nun confundamos les coses. A esta xente de Animalario dende ciertos estamentos políticos y dende ciertos medios de comunicación fae tiempu que yos tienen gana y aprovechen esa llibertá de expresión pa' calumniar. Ye paradóxicu no? Ellos amparense n'esa llibertá pa criticar que Toledo faiga usu d'ella ya calumniar to lo que puedan, eso nun ye asína, veáse dende onde se vea. Haiga Salú

    P.S.- Sin metemos a tratar el tema de lo que mos parez Cuba y demás que eso daría pa mucho

    ResponderEliminar
  2. Hola , si, yo creo que Cuba ye un tema muy complejo.Creo que pa opinar sobre Cuba hay que documentase bien y yo ahora mismo no lo toy. Prefiero leer y escuchar a otres persones.

    Y si ye verdá el ABC, EL MUNDO y LA RAZÓN aprovecharon lo que dijo el diablu de WILLY pa tirasei encima, pero es que lo que dijo "manda huevos" jeje.Un saludu.

    ResponderEliminar